29 December 2008

.....2008-12-29 | 21:54:46
Då återstår bara 2 dagar av detta år. Dagarna bara springer iväg ..
Idag har vi varit i Uddevalla hela dagen och shoppat lite som vanligt haha.. Hitta billiga påslakan på Jysk som jag ville ha ..
1 set med svart bäddset och 1 set med vitt och det vita var typ siden.. Det är ju så fint med siden tycker jag :)
Skulle kolla om jag hitta nått fint till Benjamin som han kan ha på nyår , men hitta fan inget som passa. Hitta ett skitsnyggt set men det fanns ju fan inte i hans storlek , så det var lite synd . Annars hade jag köpt det..
Jag skulle oxå vilja ha nått nytt att ha på nyår , men jag har inte heller hittat nått som jag vill ha.. Finns ju inget.

Nae nu måste jag ta Benjamin, hinner inte blogga mer tyvärr. Får se om jag har mer tid senare..
         


    Toni Lappalainen
    

Siden är verkligen fint;)

    
    2008-12-29 @ 23:31:26                    
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..