Annandag Jul och Mellandagsrea

.....2008-12-26 | 20:27:10
Idag gick vi upp vid 10 för att vi skulle komma iväg ganska skapligt till mellandagsrean som började idag. Men vi kom inte iväg förrän klockan var 1 ungefär. Det var hur mkt jävla folk som helst ute på överby. Fanns knappt någon parkering.
Började med att åka till Jysk och kolla rean där. Fick köpt några badlakan till mig och Jimmy , och Benjamin fick sig 3 st Nalle Puh handukar .. Köpte även ett par nya panelgardiner till köket , tycker inte om dom jag har nu. Sen gjorde jag värsta köpet " tycker jag iaf " Hitta en lock/plattång som hade kostat 300 kr och nu kosta den 25 kr  , trodde först inte mina ögon så var tvungen att fråga i kassan , men det stämde ju haha.. Så det var riktigt billig. Har tyvärr inte testat den än , men det ska jag göra. Så när jag berätta det för svärfar så fick han oxå en chock . Så han köpte på sig 3 st haha. Inte för att ja fattar vad han ska ha dom till haha. Men han ska väl sälja dom vidare eller nått..
Efter vi var på Jysk så gick vi till Etage , var inne i alla möjliga affärer men hitta inte ett skit. Träffa även på Nathalie :) Så nu har hon fått sett lilla Benjamin..Får ta och ses någon dag och ta en fika tycker jag:)
Sedan gick vi till Elgiganten , för jag och jimmy har ju pratat om att köpa en fotoskrivare och det hitta vi en på Elgiganten , så den fick det bli : ) Så nu kan jag skriva ut mina foton och rama in dom :)
Och så passa vi på att handla lite mat oxå inne på Maxi .  Och lilla Benjamin fick ju en massa kläder idag igen . Han fick en tröja och 2 pyjamaser.  Nej nu ska ja se vidare på körslaget :) Och sedan ska jag ta och göra mig en god drink i mixern ..Ha en bra kväll alla läsare ..


Benjamin i sin superman pyjamas
         


    Toni Lappalainen
    

Fler som gillar körslaget, awesome:)

    
    2008-12-26 @ 20:53:08                    
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
         


    Toni Lappalainen
    

Vad bra, hoppas hon lyckas hjälpa dig då:)

    
    2008-12-26 @ 22:18:14                    
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..