Benjamin

.....2008-12-27 | 21:50:35
Glömde ju skriva i förra inlägget att idag är ju Benjamin 3 veckor:) Dagarna bara springer iväg precis som jag trodde haha.
Han är så goo min lilla pojke..Just nu ligger han här bredvid mig i soffan på en kudde och sover som en stock. Och det är så skönt att han sover så bra om nätterna. Jag älskar verkligen honom över allt annat på denna jord. Vet inte vad ja skulle göra om ja förlora honom nu.  Jag är en så lycklig mamma och kommer aldrig bli lyckligare..Och min älskade sambo älskar jag med över allt annat. Utan dig så hade inte lilla Benjamin funnits. Tänk vilken liten trollunge vi har fått fram :)
         


    Toni Lappalainen
    

Grattis Benjamin:)

    
    2008-12-27 @ 22:03:23                    
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
         


    Amelie
    

Gud va de små knoddarna växer fort! Jag kan verkligen inte fatta att min lille hugo fyllde 3 månader den 23/12!! Det är ofattbart! Känns ju som det var i går de föddes! Älskade bebisar =)

    
    2008-12-28 @ 11:50:16                    
URL: http://elefteria.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..