Senaste dagarna .

.....2009-08-27 | 21:01:32
Tisdag 25/8
I tisdags var det ju min och Jimmys förlovningsdag. Vi fira 2 år förlovning. Känns helt sjukt att det har gått 2 år redan. Och fira även att vi hade varit tillsamans i 2 ½ år . Detta fira vi med att gå till Hugo och äta. Dock fick vi ju inte vara barnfria , men inte gjorde de något. Benjamin följde med och han var så snäll. Både jag och Jimmy tog Plankstek. Det var riktigt gott måste jag säga . Och riktigt bra pris . För det var 2 för 1 på maten. Så det blev ju inte så dyrt.



Onsdag 26/8

Vi har varit barnvakt åt lilla Melvin. Känns som evigheter sen man träffa lilla Melvin. Vi träffas ju inte lika ofta nu som vi gjorde för ett tag sen. Men hoppas vi kan börja ses lite oftare nu . Vi hade Melvin över natten iaf och allt gick jättebra. Melvin är nog den snällaste ungen. Innan vi hämta Melvin så fick jag ju hem den nya vagnen :) Och guuuf vad jag trivs med den. Inget jag ångrar iaf . Överlycklig. Har alltid velat haft en sån vagn. Och jag skiter i vad alla andra tycker om den vagnen , för det är jag som ska köra Benjamin i den , ingen annan. Men så gick vi och hämta Melvin hos dom , och gick sedan en promenad bort till OKQ8 och hämta mitt paket som hade kommit. Det var min fotobok från FUJIDIREKT som hade kommit . Fick ju en  fotobok därifrån helt gratis bara för att jag blogga om just fotobok. Bra va ?
Sen promenera vi hem hit , Josefine var ju oxå med. Grabbarna fick lite kvällsmat , sen fick dom hoppa i ett bad  tillsamans , vilket dom tyckte var jätteskoj. Melvin plaska för fullt så hela badrummet blev blött haha.
Benjamin somna först , han somna väl vid 9 tiden då han alltid somnar . Melvin somna inte förrän klockan var nästan halv 11. Men inte sjutton sov dom bra på natten för de . Dom vakna nog 3 gånger tror ja .. För så fort Melvin vakna så vakna Benjamin och tvärtom. Vilka busungar.. Dom gillar verkligen varann. Räcker bara att titta på bilderna .




Torsdag 27/8
Idag har jag och Jenny och Benjamin varit på IKEA en sväng. Har ju tjatat om att jag vill ha nytt vardagsrumsbord , så idag äntligen köpte jag det när jag ändå var på IKEA. Köpte även lite annat smått o gott. Köpte nya sängkläder till Benjamin , samt kudde och täcke. En litet soffbord som man kan ha vid sidan av soffan , lite skyddsgrejer till Benjamin , bland annat en halkmatta till badkaret , och så söta händer som man sätter i hörnen på vardagsrumsbordet eftersom kanterna är så vassa. IFall dom skulle slå i där. Så det var riktigt bra. Gjorde inte av med så mkt pengar . Trodde det skulle gå på mer. Brukar ju stoppa på mig mer än vad jag ska ha . haha. Dom har ju så mkt fint på IKEA . Skulle kunna köpa hur mkt som helst. Skulle vilja inreda om hela lägenheten här om jag bara kunde .
Så nu har Josefine varit här en stund och vi har precis monterat upp borden . Riktigt bra blev det tycker jag .





Imorgon har vi blivit bjudna på Altanfest hemma hos Cissi och Klas.
Ska bli kul och få komma bort lite och träffa nya människor.
Erika ska vara barnvakt åt Benjamin eftersom vi tog hand om Melvin .

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..