27 december 2009

.....2009-12-27 | 22:54:27
Idag har jag och Benjamin varit ute och åkt pulka .. Jimmy ligger hemma och är magsjuk. Eller vi tror att det är det iaf . I förrgår spydde han som en gris. Och igår o idag har han sagt att han har ont i magen. Så jag fick gå och köpa blåbärssoppa åt pojken haha. Hoppas bara inte jag blir smittad. Har aldrig varit magsjuk nångång , så den skiten vill jag inte åka på tack. Men jag och Benjamin passa på att åka lite pulka innan vi skulle tvätta. Benjamin är helt galen i att åka pulka. Dock blev han jätteledsen när vi åkte i ett gupp och pulken välte. Stackarn. Och han som sitter fast i pulkan oxå. Så han följde ju med pulkan runt. Min lilla pojke. Men han blev glad lika fort igen :) Han har även smakat på snön nu haha. Han stoppa handen i munnen med snö på . Och det gilla han oxå haha. Men usch för att äta snö. Vet ju själv hur man va när man va liten. man tyckte ju snön var jättegod :)

Imorgon blir det gå till stan och gå förbi banken och betala in den sista räkningen. Benjamin har slarvat bort min internetdosa så jag kan inte betala mina räkningar på internet nu . Men jag hoppas jag hittar den snart.. Måste även till arbetsförmedlingen och skriva in mig , då mina mammadagar är slut nu. Så nu är man arbetssökande igen. Jättekul eller inte när det knappt finns några jobb. Lär ju inte få något jobb i första taget. Men om någon har något extrajobb att erbjuda så hojta till. Jag tar allt jobb :)


         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..