Julbak

.....2009-12-22 | 19:42:00
Ja nu har vi äntligen bakat lite julgodis. Jag gjorde ju knäck för ett par dagar sen. Och idag har jag gjort den älskade KOLAN. Den är ju så himla god. Och nu gjorde jag den inte så hård. Den blir ju livfarlig för tänderna om man gör den så den blir stenhård. Lite godare när man kan tugga den. Skulle även har gjort en till sats med knäck, men det får bli imorgon istället. Igår kväll satt jag helt själv och baka pepparkakor oxå. Sambon ville inte hjälpa mig .. Men har lite deg kvar så imorn ska JAG och BENJAMIN göra pepparkakor :)
Nu är det bara 2 dagar kvar till Julafton. Helt sjukt. Så imorn blir sista dagen att gå på stan , har bara 1 julklapp kvar att köpa och det är till lillebror. Men vet i sjutton vad jag ska köpa haha. Skitsvårt till en 14 årig kille. Men kommer nog på nått bra hoppas jag. Nu ska jag sätta mig framför tvn med min älskade son. Sambon är inte hemma för tillfället. Men han kommer väl snart förhoppningsvis. Skönt att han äntligen har en som han kan hitta på saker med nu, så han slipper sitta hemma. Kan vara skönt för honom oxå och komma ut lite själv.

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..