Perfekt julklapp säljes

.....2009-12-22 | 19:45:28
Har ett spel som jag vann när IDOL var här på turne.. Jag har ingen användning för det och vill gärna bli av med det istället för att det ska ligga här och skräpa. så är det någon som är intresserad av att köpa detta billigt, så hör av er.
Jag har bara testat att det fungerar.

         


    Anonym
    

Hur mycket säljer du det för?

    
    2009-12-25 @ 22:04:29                    
URL: http://alvinoleonsmamma.blogg.se/
         


    emeliii
    

jag vill:D hur mkt?

    
    2009-12-27 @ 03:16:51                    
URL: http://quueenofhearts.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..