2 år och 1 ½ års förlovning <3

.....2009-02-25 | 12:26:33
Idag är det min och Jimmys dag. Vi firar 2 år tillsamans och har varit förlovade i 1 ½ år .
Älskar dig gubben , fast vi har våra tråkiga tider ibland oxå . Men det ingår väl i ett förhållande kanske.
Ibland är det jättedåligt mellan oss och ibland är det hur bra som helst mellan oss.

Nu har vi pratat lite om att flytta oxå , så hoppas det blir bättre. Till och börjar med ska vi flytta in till stan här i Trollhättan istället för att bo ute på landet. Sen senare så vill ju jag flytta tillbaka till Norrköping. Så jag hoppas det blir inom en snar framtid.

         


    Becka
    

Grattis!, idag firar jag o min kille årsdag med. Ska ni göra något spec? =)

    
    2009-02-25 @ 16:46:06                    
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
         


    Nettiz
    

Men skärp dig så onödigt att flytta in till trollhättan för att sen flytta vidare då kommer du jag aldrig till Norrköping igen, nej nu ser du till att komma tillbaka innan jag kommer upp o packar ihop dina saker o flyttar hit dig..

    
    2009-03-02 @ 14:11:11               
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..