Wii och Melodifestival kväll

.....2009-02-21 | 23:58:50
Denna dag har jag och Jimmy spenderat med Kristina och Kristoffer. Börja dagen med att bada i badhuset som svämor hade hyrt . Sedan gick vi hem till oss och laga lite mat. Fick bli gräddstuvad pyttipanna. Hur gott som helst . Sen var vi iväg på Willys en sväng för att handla . Kristina och Kristoffer var tvungen att handla lite mat. Och då passa vi på att köpa det som glömdes igår .När vi kom hem var det bara att invänta tills Melodifestivalen skulle börja , och medans vi vänta så satte vi på WIi och spela ett par bowling perioder . Vi brukar knappt spela Wii, men det är ju roligare när man är fler.
Rätt låtar gick vidare i Melodifestivalen iaf tycker jag. Fast Velvet kunde iof ha gått vidare istället för Molly.
Nu sitter vi här och spelar Wii fortf , grabbarna har kommit på ett fusk nu som dom sitter och tränar på. Dom tycker det är skitkul haha. Benjamin sover som en stock. Idag har han sovit väldigt mkt . Han somna ju som en stock efter vi hade varit på badhuset och badat . Men ja vet ju själv hur det är när man har varit och badat . Man blir ju ganska seg .

Imorn blir det nog bara en seg dag hemma. Ska försöka städa lite om jag orkar. Skulle behöva gå igeonom Benjamins kläder igen och plocka bort det ja inte vill ha och det som han inte kan ha längre. .När är han ju inne i storlek 62. Så han växer minsann :) Är så stolt över min lilla plutt .

Nu ska jag och Kristina hitta på nått rooligt .
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..