26 Januari 2009

.....2009-01-26 | 21:23:14
Idag orkar jag inte skriva så mkt i bloggen. Men idag jag och Benjamin varit på öppna förskolan för första gången. GIck sällskap med Amelie dit.. Mötte upp henne i sylte och så tog vi en promenad till granngården där öppna förskolan är.
Det var ganska många mammor där , mer än vad jag trodde det skulle vara ..Marie var ju där oxå. Det är ju bara Amelie och Marie som jag känner än så länge. Men hoppas på att få lära känna lite fler mammor. Men ja är ju tyvärr den blyga typen.
Trevligt var det iaf. Stanna inte så länge..Får se om vi går dit någon mer gång.

Nu ska vi hem till oss o koppla in vårat internet som vi var o hämta idag. Men tyvärr blir det inte aktiverat förrän på torsdag. Får stå ut till dess helt enkelt haha. Nej måste rusa nu .. Byebye
         


    Emma
    

Jaha okej, men inte ska du känna dig utanför. Bara roligare ju fler man är! Hoppas du kommer nästa måndag =)

    
    2009-01-26 @ 21:36:26                    
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
         


    Michelle
    

Jag har också funderat på att börja gå på öppna förskolan på granngården, men jag vågar inte gå dit för jag är så förbannat blyg..:/

    
    2009-01-27 @ 00:56:50                    
URL: http://decemberbebisen.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..