28 Januari 2009

.....2009-01-28 | 12:26:44
Gick upp vid 10 imorse. Jimmy gick iväg till skolan imorse så vi kunde inte somna om. Men nu sover min lilla plutt i babysittern haha. Och jag sitter och väntar på att klockan ska gå så jag kan boka våra biljetter till Norrköping. Det blir både jag och Jimmy som åker. Ska bli hur kul som helst. Bara längtar nu tills imorrn.
Ska ju träffa massa vänner nu när jag kommer. Hur många som helst som vill träffa oss. Vet inte hur ja ska hinna med allt.

På lördag kanske jag ska följa med Erika och Hampus till badhuset. Nettiz och Jasmine kanske ska följa med oxå. Bara roligare om man är fler. Och roligt för barnen, inte för att dom fattar så mkt men ändå :) Nån mer som vill hänga på så säg till.

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..