30 Januari 2009

.....2009-01-30 | 10:57:36
Då var man äntligen i Norrköping. Gud vad jag har längtat efter att få komma hit och nu är jag här äntligen.
Igår när vi kom hit så åkte vi hem till min mamma direkt och käka . Blev karlssons frestelse :) mumma. Sedan begav vi oss vidare till Haga och mötte upp Anna , min halvsyster. Gick hem till henne och fika lite och snacka lite skit. Blev att stanna där ett par timmar. Sen åkte vi hem och gick o la oss.
Resan hit till Norrköping gick jättebra. Benjamin var jättelungn på tåget .

Nu ska vi snart åka ner till stan för att möta upp Susanne och Cicci. Sen får vi väl se om man träffar på någon annan som man känner . Ikväll blir det nog lugnt. Mamma ska till borgen så hon kunde inte vara barnvakt idag, men imorrn kanske mamma skulle vara barnvakt ett par timmar så jag och Jimmy kan hitta på nått roligt.
Ska ju även till Badhuset imorrn oxå med Erika och Hampus . Det ska bli riktigt kul. Har ju inte träffat Erika på jättelänge. Så roligt tycker jag . Vi är ju barndomskompisar sen jag var 7 år eller nått liknanade. Och nu har vi båda fått barn och vi födde våra barn samma dag :) Det är riktigt häftigt tycker jag ..

Men nu måste jag klä på mig och fixa mig iordning innan vi ska åka ..
         


    Erika & Hampus
    

Ja, vi lär ju aldrig glömma när respektives barn fyller år... då är vi nog ute å cyklar!

Syns imorgon! Kram

    
    2009-01-30 @ 23:21:59                    
URL: http://storken2008.blogg.se/
         


    jessica
    

vad är karlssons frestelse..har bara hört janssons

    
    2009-01-31 @ 10:04:45               
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..