Badhuset

.....2009-01-31 | 18:05:40
Idag har vi varit på badhuset och badat . Var där med Erika och Hampus . Gud vad stor han är till skillnad från Benjamin , och ändå är dom precis lika gammla. Dom föddes ju samma dag. Benjamin är bara några timmar äldre än Hampus. Benjamin älska att bada iaf och det visste vi redan haha. Jag skulle ha simmat igentligen , men orka inte till slut haha. Träffa även på Camilla , hon var där med sina söner Alvin och Oskar . Och dom har ju oxå blivit hur stora som helst. Tiden går fort när man har roligt som man säger.

Ikväll ska mamma vara barnvakt ett par timmar så jag och Jimmy får lite tid för oss själva. Så vi ska gå ut och hitta på nått roligt. Vet inte riktigt vart vi ska än , men ska nog träffa Cicci och Susanne iaf .
Niklas från skåne är ju här och hälsar på oxå. Han har börjat dejta Susanne. Jag och Niklas hade nått på g för flera år sen, så det var lite roligt att han och Susanne har börjat träffats nu. Så det var kul att träffa honom nu igen.

Nej nu måste jag gå och göra mig iordning innan vi ska iväg. Bye så länge !
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..