28 Juli 2009

.....2009-07-28 | 22:53:35
Svar till LISA :  Hur menar du med skyldig? Man blir inte  skyldig någon nånting .. Man registrerar sig bara på sidan och blir medlem på olika sidor, besöker olika hemsidor m.m Svårare än så är det inte ..

Idag har vi varit på stan en sväng . Var tvungen att lämna in ansökan och lite annat. Fråga även hur lång tid de skulle ta innan vi får besked på överklaganden. Men det skulle omprövas och om inte de går ska det skickas till länsrätten. Så det kunde ta ett par veckor sa dom.. Men bara hoppas på det bästa nu .. Sen gick vi ett varv på stan oxå , men inge roligt att glo på saker när man inte kan köpa nånting .. Så gick och tog en fika bara .. Åkte hem för att göra mat..Idag blev det spagetti och köttfärssås. Gottigott
Kvällen har vi ägnat oss till och tvättat . Guuuud vad tvätt vi hade .. 4 maskiner blev det . Så tur nu att ja fick tvättstugan igen om en vecka.

Har även tittat på " BAKSMÄLLAN " idag.. Guuuud vilken bra film . Den rekomenderar jag verkligen .. Bästa film jag sett på länge.. Och får ju såklart inte missa " I TAKET LYSER STJÄRNORNA " .. Den är ju oxå super bra.

Nu ska jag lägga mig .. Imorn kommer Cicci och Susanne på besök hit . Får se vad vi hittar på för skoj

         


    Lisa
    

Hej igen. Brukar det inte kosta att bli medlem på olika sidor? det trodde jag allafall. Hur mycket har du tjänat på detta? Kram

    
    2009-07-29 @ 07:01:52               
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..