Norrköping

.....2009-03-26 | 22:18:35
Jaaaaaaaaaaaaa...... Nu äntligen är jag i MIN stad . Så jävla skönt . Har varit så roligt att få träffa min familj och mina vänner igen. Vad skulle jag göra utan er. Tack för att ni ställer upp så mycket som ni gör..
Tyvärr stannar jag ju dock bara en vecka. Men kommer snart tillbaka det lovar jag..

Kommer inte blogga så speciellt mkt för tillfället, men ville bara medela att jag är hemma i Norrköping nu.
Och jag mår så bra just nu när jag är här.
         


    Sandra
    

Det är bra att du mår bra! Och hoppas du gör det som känns bäst för dig! Du kan inte låta andra styra dig!! Trivs du här ska du stanna här.. DU har ju allt här!

    
    2009-03-27 @ 01:09:56                    
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
         


    Jooohanna
    

Jag såg dej å Benjamin på stan här om dagen :)

    
    2009-03-27 @ 07:58:55               
         


    jessica
    

hoppas du får det kul i norrköping..kram

    
    2009-03-27 @ 17:08:12               
         


    Anonym
    

hej!!! jag vet inte vem du e? har bara kikat runt å hamnat här. tycker du ska göra de som e bäst för dig för om du inte mår bra så mår inte lillkillen bra å de e jätte viktigt att ha en glad mamma. lycka till!!!!

    
    2009-03-27 @ 21:02:20               
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..