14 oktober 2009

.....2009-10-14 | 09:56:47
Då har man varit vaken sen kl halv 8. Blir att gå upp tidigt nu varje dag för nu har Jimmy börjat i skolan . Förr fick jag alltid sova på morgonen eftersom jag tog Benjamin på natten. Men nu får jag göra båda. Både ta honom på natten och gå upp med honom på morgonen. Så det känns, usch är helt slut i kroppen och trött .
Så jag funderar på att gå och lägga mig en stund nu. Får passa på och vila medans lillplutten sover. Sen ska jag ner och träffa Jimmy när han har lunch. Ska även byta en mössa jag köpte till Benjamin. Sen eventuellt skulle jag träffa Sara oxå. Men ha det så bra så hörs vi
         


    Anonym
    

välkommen till föräldra livet !

    
    2009-10-14 @ 10:24:58               
         


    Carro
    

Sover han inte hela nätterna ?

    
    2009-10-15 @ 22:45:12                    
URL: http://www.kroonlundin.blogspot.com
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..