30 årsfest i Vimmerby

.....2009-10-12 | 22:56:56
I lördags åkte jag , mamma och lillebror till Vimmerby för att fira min kusin som fyllde 30. Det var jättelänge sen jag träffa henne , så det var riktigt kul att få komma och hälsa på dom . Och nu ska ju hon ha en till bebis nu i November , så fick känna o klämma lite på magen hihi. Festen blev lyckad och det bjöds på massa gott . Det blev till och med ett giftemål . Peder fria nämligen till min kusin Linda. Och alla fick nog en chock . Ja kände hur mina tårar börja rinna ner från kinden. Är så glad för deras skull. Och ja glömmer aldrig Lindas min när hon läste kortet och hon börja gråta. Det var riktigt gulligt . Tänk om man fick vara med om nått sånt haha.
Det var även lite fler folk från min släkt som var där. Bland annat min morbror och min andra kusin. Alltid lika kul att träffa på släkten eftersom ingen i min släkt bor här i Norrköping. Tyvärr orkar jag inte skriva så mkt mer än så här om festen utan lägger upp lite bilder istället som får stå för det. 




HÄR KOMMER GIFTEMÅLET







         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..