Benjamin 10 månader

.....2009-10-06 | 15:46:47
Idag är min älskade lilla skatt 10 månader . Guud vad tiden går fort. Nu är det bara 2 månader kvar till 1års dagen. Och jag bara längtar till den dagen. Det ska bli så kul att få ge honom presenter och han ska få en alldeles egen tårta som han ska få äta på . Kan det bli bättre :)

Igår var vi på stan en sväng  , Jag lämna tillbaka mina skor som jag köpte för 2 ½ vecka sen på skopunkten för dom har redan gått sönder. Var meningen att ja skulle kolla om jag hitta ett par andra skor jag ville ha istället , men de hade dom inte . SÅ nu har ja inga skor haha. Får åka hem o gå i mina högklackat som jag tog med mig hit haha.
Efter vi varit på skopunkten åkte vi till Vänersborg och kolla på fiskar . Jimmy fick 2 st fiskar av hans pappa. Det blev två guld scalarer. Riktigt fina. Har ju nu snart ca 15 st sånna fiskar hemma i stora akvariumet. O flera ska det bli..Skulle även ha träffat Kristina igår , men blev aldrig av . OCh idag skulle jag oxå ha träffat henne men hon har inte hört av sig , så vi lär väl inte få träffa lilla Alice innan vi åker hem . Hon är ju snart redan 3 månader och har inte träffat henne än . Nu ska vi snart åka till Jimmys mormor iaf och vara där ett tag. Hälsa på en sista gång innan vi åker tillbaka till Norrköping , vilket vi gör på torsdag eller fredag. Får se hur det blir ..

Ha en bra dag !
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..