Fotografering

.....2009-10-27 | 15:01:24
Idag vakna vi mkt tidigt. Gick upp redan vid 7 och började göra oss iordning . För 10.45 skulle vi vara på öppna förskolan och fotografera oss. Gick så vi var där vid halv 10 när dom öppnade..Så barnen fick leka av sig lite innan det var dags att ta kort. Men de var nog ingen bra ide för när vi väl va inne i rummet och vi satt på bänken så höll Benjamin nästan på att somna .Det var jättesvårt att verkligen få honom o skratta. Och det gjorde mig lite irreterad för bilderna hade kunnat bli så mkt bättre än vad dom blev.. Men får se när vi får hem de sen om de är nått vi ska köpa .. Hade ju tänkt o scana i bilderna annars .. Men 1 orginalkort vill jag ha iaf .. Och det blir nog det största som är lika stort som ett A4 papper.. Efter fotograferingen så följde Jenny och Wilmer med oss hem en stund och lekte. Men Benjamin somna ju i vagnen på väg hem så WIlmer fick leka en stund själv innan Benjamin vakna.
Mamma kommer hit på besök sen.. Tänkte bjuda henne på mat.. Ska bli potatisgratäng och kassler. ÄR verkligen skitsugen nuuuuu , men får vänta en stund till..

Annars är det inget planerat i veckan.. I helgen kanske vi ska hem till Jenny och käka mat . Det ska bli riktigt kul.


Mykidoo ringde även idag och fråga om jag fortf var intresserad av att bli säljare. Men sa att jag ville tänkte en vecka till. Vet inte om jag klarar av det + att jag vet ju inte om ja får behålla pengarna som ja tjänar.



         


    sandra
    

det räknas som inkomst så om du har fök får du inte behålla pengarna men skönare att tjäna sina egna pengar än o leva på soc

    
    2009-10-27 @ 18:33:44                    
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..