30 September 2009

.....2009-09-30 | 14:20:45
Idag har vi inte något speciellt planerat . Min mor kommer hit på besök i eftermiddag. Jenny och Wilmer skulle igentligen ha kommit och busat med oss , men det blev inte så tyvärr utan dom ska komma en sväng imorn innan vi åker till Trollhättan . För det blir att vi åker imorn istället för på fredag. Gud vad skönt det ska bli att få komma bort lite och få träffa mina vänner i Trollhättan som jag inte har träffat på länge nu. Ska ju även träffa Kristina och Kristoffers lilla dotter Alice som vi inte har hunnit träffa en .. Och så blir det bad någon dag oxå. På lördag är det ju dop som vi ska på . SÅ denna vecka vi blir borta kommer nog vara fullspäckat hehe.
Blir väl och börja med maten snart. Klockan bara rinner iväg känner jag . Har varit en sväng på HC nu med Nettan och kika lite. Och imorn får vi äntligen något jag längtat efter : Nämligen en mini PC :) Det ska bli min lilla bloggdator. Så ska sitta och blogga på den hädanefter.
         


    Marie [Mamma till William]
    

Jag längtar som bara den tills ni kommer! :)

Ska bli jätte kul =) Vad är det för MINI PC ni ska köpa ? :) Kram

    
    2009-09-30 @ 20:00:53                    
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..