Besök hos syster Linda

.....2009-09-25 | 18:47:54
Idag har jag äntligen fått träffa min systerdotter. Guuud så söt hon är. Bara 5 dagar gammal. Kan verkligen inte fatta att Benjamin har varit så liten en gång i tiden. Jättetrevligt hade vi iaf. Benjamin och Ville busa för fullt. Kul och få träfffa dom igen. Blir ju inte så ofta tyvärr. Men hoppas vi kan ses oftare nu. Tycker har ju inte lilla tösen fått något namn än, men hoppas hon får något bra namn snart. Gick även en sväng på stan efter vi varit hos Linda. Våra presentkort hade ju kommit idag så jag shoppa en jättefin tröja till Benjamin som jag tänkte han ska ha på sig på dopet nästa helg. Och nu tror jag att Benjamin börjar bli sjuk. Näsan rinner på honom , och han känns varm, så ska ta tempen på honom innan han somnar för natten. Det är första gången han är sjuk. Han har klarat sig bra alla dessa månader sen han föddes. Inte varit förkyld en enda gång haha. Det låter lustigt eller hur ?
Ikväll blir det bara mys framför tvn och kolla på idol och käka lite popcorn.

Här kommer lite bilder på min systerdotter.. Linda bad mig lägga upp dom eftersom hon inte har orkat lägga upp några bilder själv än och det är tyligen många av hennes vänner som tjatar på att få se henne . Så jag är snäll och visar upp henne här och nu . Så titta och njut på det lilla miraklet :)



         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..