Söndag 20 / 9

.....2009-09-20 | 13:39:24
Nu har man inte uppdaterat bloggen sen typ i fredags eller nått haha. Har verkligen inte haft någon ork.

Fredags:
Jag och Jimmy var en sväng på stan först och glutta lite. Köpte mig ett par nya skor och en ny väska. Träffa sedan Cicci och Susanne en sväng. Var inte på stan så länge.. När jag kom hem gjorde jag mig iordning lite. För jag följde med Anna ut . Så jag åkte hem till henne och fixa mig resten där . Min pappa var såklart där oxå. Så satt och prata lire med honom. Träffar ju inte honom så ofta tyvärr. Så får passa på när man får tillfälle..
Jag och Anna drog iaf till Otten , har inte varit där på väldigt länge haha. Tycker mest att det är så mycket småttingar där. Jag passar inte riktigt in där tyvärr. Men vi hade rätt kul faktiskt. .Träffa även Cissi där oxå. Det var inte heller igår. Sist jag träffa henne var när vi var på altanfesten hemma hos dom i Gusum.

Lördag :
Finns inte så mkt att säga om lördagen , förutom att jag låg i sängen till halv 3 på eftermiddagen med världens huvudvärk haha. men det är ju självförvållat.. Drack inte ens mkt .. Var ju inte full när ja kom hem så lustigt tycker jag .. Anna kom hit på kvällen och stanna över natten . Så hade en liten myskväll. Gjorde paj och glodde på tv..

Söndag :

Nu sitter vi här och funderar på vad vi ska göra. Blir nog att gå ut i det fina vädret med Benjamin och gunga lite eller något.. Anna är fortfarande kvar. Skulle igentligen behövt handla. Men får bli imorn .. Går inte att handla på söndagar , Sist vi gjorde det så fanns det nästan ingenting kvar i butiken haha. Fanns inte ens blöjor. Så får bli att handla imorn istället.

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..