20 April 2010

.....2010-04-21 | 09:32:01
Idag kom ju barnbidraget. Så jag drog ner till stan och träffa Pernilla och lilla Wilma. Hitta en ny mössa till Benjamin och lite kalsonger. Måste börja köpa det till honom nu eftersom att han har lärt sig hur man knäpper upp blöjan. För ett tag sen låg han i sängen och hade knäppt upp blöjan och låg och pilla på den lilla haha :) Såg riktigt roligt ut .
Vi tog även en fika på stan . Jag dock var ju utan barn med Pernilla hade ju med sig sitt lilla charmtroll.
Jag köpte mig även ett par nya leggings. Eftersom mina gått sönder. Och måste ju ha ett par på kryssningen .

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..