21 April 2010

.....2010-04-21 | 09:34:42
Har precis vart och lämnat lilleman på dagis. Idag fick han inviga sina regnkläder han fick av farmor och farfar i födelsedagspresent. Han passa riktigt bra i dom haha. Det är ju dåligt väder ute idag och visste inte om dom skulle vara ute på dagis idag eftersom dom brukar vara ute på onsdagar. Jag tänkte iaf ta mig en dusch snart , och sedan måste jag börja med mitt personliga blev som ja måste ta med mig imorgon när jag ska träffa min jobbcoach. Dock har jag lite problem och vet inte hur jag skriva haha , har alltid haft svårt med det personliga brevet. Men har lite hjälpmedel som tur är .

Och troligtvis kommer de någon och hämtar våran säng idag så vi äntligen kan sätta upp den nya sängen :) Dock fattas det en madrass , så vi får ligga på en madrass så länge tills den andra kommer. Kommer nog bli riktigt snyggt med den nya :)
         


    Jennie
    

hejhej tjejen!

hur är allt med dej?

kram

    
    2010-04-22 @ 13:12:19                    
URL: http://jennsiii.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..