23 April 2010

.....2010-04-23 | 09:01:09
Hela gårdagen spenderades ute typ. Var först och träffa min jobbcoach, sen ner till ONOFF och hämta min mobil som vart inne på lagning . Fick en helt ny display.. Sen åkte jag ut till älsklingens jobb och hälsa på lite. Sen var det bara hem och äta för kl 5 var det invigning av Hageby Centrum och det ville vi ju inte missa. Spendera flera timmar där. Var inte hemma förrän vid 9 på kvällen. Riktigt bra erbjudanden. Hitta ett linne och ett par leggings.
Sedan var det bara att invänta att klockan skulle bli 11. För då blev det fyverkerier från Hageby Centrums tak. Men vi kunde se det från våran balkong :)
Idag har jag verkligen fullt upp. Dels att passa Benjamin eftersom han inte är på dagis idag. Måste städa , packa , till stan och en massa innan vi beger oss av till Stockholm. För idag åker vi på kryssning . Det ska bli riktigt skoj. Det är en specialkryssning som Radio 107,5 har fixat. Med lite olika artister bland annat. Så jag hoppas på en riktigt rolig kväll. Hoppas ni alla andra får en trevlig helg oxå.
         


    Elin
    

Hejsan!



Mitt namn är Elin Ahrend och jag undrar om du skulle vara intresserad av att ställa upp på en intervju med mig. Det låter säkert riktigt konstigt, men jag läser andra året på en gymnasieutbildning där vi jobbar med journalistiska arbeten titt som tätt. Denna gång bestämde jag mig för att göra ett reportage om unga mammor, och sen jag läser din blogg skulle jag tycka att det vore riktigt roligt om du ville ställa upp.



Hör gärna av dig även om du inte är intresserad av att ställa upp så jag vet och kan komma på en ny idé!



Min mail som du kan kontakta mig på är: [email protected]



Hoppas du har haft en trevlig helg!



//Elin

    
    2010-04-25 @ 09:39:24               
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..