25 April 2010

.....2010-04-25 | 21:51:07
Då var denna helgen över. Och vi har haft hur trevligt som helst på kryssningen. Jag tänkte skriva lite mer om den imorgon. Men igår när vi kom hem från kryssningen så begav jag mig hem till Jenny för att fira hennes 21års dag.. Det var en liten tjejkväll och det var jättetrevligt. Blev Otten och sedan Harrys. 

Idag har vi spenderat hela dagen nästan ute på Media Markt. .
Jag fick ett mail här på bloggen idag av en tjej som heter Elin. 
Hon ville göra ett reportage om mig som ung mamma :) Inte för att ja är så jätteung , och det finns så många andra unga mammor hehe. Men ja tyckte det verka roligt så självklart tacka jag JA . Så hon kommer hit på torsdag och ska träffa mig och Benjamin. Är lite nervöst. men det ska nog gå bra hihi.
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..