Arbetsintervju

.....2010-04-15 | 14:11:05
Oj oj oj , vad chockad jag blev när jag svara i telefonen förut.
Dom ringde från jobbet jag hade sökt för ett par dagar sen. 
Dom ville träffa mig för en intervju redan på måndag. Jag fatta ingenting först. 
Vet inte när jag fick svar angående ett jobb senast. Så detta kom verkligen som en chock för mig .
Så nu är jag jättenervös inför morgondagen , och måste fixa med referenser och sånt innen.
Jobbet är semestervikarie som lagerarbetare på Servera :) 

Önska mig lycka till :)
         


    M
    

Wiii skit snygg header!

Och grattis till samtalet, och lycka till på intervjun :D

    
    2010-04-16 @ 15:18:34                    
URL: http://conler.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..