Rekomenderas :)

.....2010-08-29 | 22:11:11
Var ju på Baby Shower för ett tag sen hemma hos Tessan .. Och där bjöds det på en suverän efterätt som jag aldrig smakat förut. Och det var fan det godaste jag ätit på väldigt länge. Så jag tänkte dela med mig av de goda genom att skriva ut receptet .. Så varsegoda. Och lova mig att ni testar detta. NI kommer inte ångra er !!!
8 Port.

2 dl vispgrädde
150 g vit choklad
1 ägg
1 dl Arla Kesella kvarg

Vispa grädden. Smällt chokladen på svag värme, vispa upp ägget & tillsätt chokladen under kraftig omrörning. Rör ner kvarg & till sist grädden. Låt stå i kyl så länge som önskas, men minst 1 timma så den får chans att "dra på sig".

Toppa moussen med valfria bär.
         


    Anonym
    

Tack för tipset! värt o provas :)

    
    2010-08-29 @ 22:54:03               
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..