20 Januari 2010

.....2010-01-20 | 22:07:18
Idag har varit en helt fantastisk dag. Har tillbringat hela dagen på badhuset med mamma , Benjamin , Sara , William och Lena. Barnen hade skitkul och även vi vuxna. Inte alls mkt folk på badhuset idag vilket var jätteskönt. Helt ensamma satt vi i barnpoolen och Benjamin och Wille lekte för fulla muggar ..
Efter badet så tog jag och Sara en promenad på stan , shoppa lite kläder på rean. jag brukar aldrig hitta nått på rean annars , men just idag hitta jag massa . Så fick bli lite nya kläder till mig . Jimmy valde att köpa ett spel till sitt playstation 3. Tycker igentligen han oxå skulle köpa kläder , men det ville han icke. Så då får han skylla sig själv.

Igår var vi på öppna förskolan med Sara och William och Lena. riktigt kul. Benjamin blir helt slut efter vi varit där. Han somnar alltid i vagnen på väg hem. Och ändå har vi kanske bara 300 m att gå hem. Och han somnar på den korta biten. Min lilla sötnos :)

Och nu är han vaken fortfarande fast klcokan är 22.00. Han skulle sova för länge sen. Han har varit på riktigt busigt humör hela kvällen nu. Man kan undra vad han har fått i sig ..

Imorgon vet jag inte vad som händer än. Cecilia och Erik fråga mig om jag ville följa med till Busfabriken. Var ju där förra veckan oxå med dom . Och då var det första gången dom var där. Så nu ville hon dit igen. Så får se vad vi är på för humör imorgon. Kanske blir att åka dit.




         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..