SKOTTLOSSNING !

.....2010-01-24 | 21:24:35
Igår kväll ringde Nettan till mig. Medans vi satt och prata i telefonen så säger Nettan helt plötslit " Shit vad rädd jag blev " Hon trodde det var nån idiot som sköt raketer . Vi tänkte inte mer på det. Pratade klart. Men sen ringde Nettan upp igen och berättar att det hon just hörde från balkongen var en man som sköt med pistol. Det var alltså skottlossning här igår kväll. Och dessutom så var det i huset mitt emot oss över gatan. Man är verkligen inte säker här längre. Så nu blir det faktiskt att söka lägenhet någon annanstans. Jag tänker definitivt inte bo kvar i Hageby och låta Benjamin växa upp här. ALDRIG.

Lägger upp lite artikklar som varit med i tidningen sen igår när detta hände..

Fy fan säger jag bara.




         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..