9 maj 2010

.....2010-05-09 | 10:58:26
Ska strax iväg med min mamma , och kusin till IKEA . Dom kommer snart och hämtar mig. Se om dom har nått roligt. Benjamin ligger hemma med feber IGEN. Ja fattar inte . Han är ju sjuk nästan jämt nu för tiden tycker jag. Börja igår kväll då han hade 39.5 och nu precis när jag tog tempen så hade han oxå 39.5. Stackarn..
Nått som är litet roligt är att Benjamin har börjat med NAPP nu . Han har inte använt napp sen han var 3 månader gammal då han sluta med den eftersom ja slängde den enda nappen han tog. Och sen dess har han inte tagit napp. Men nu helt plötstligt 14 månader senare så har han börjat använda den igen. Vill inte att han ska ha napp eftersom de är så slut att få stopp på det om dom blir beroende av den . Så vi får se hehe . Men han är så söt med napp i  munnen. Han blir en helt ny Benjamin haha :)
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..