Är med och tävlar hos Nelly.com

.....2010-05-18 | 16:07:47
Här är mina bidrag till tävlingen :)
         


    Nelly.com
    

Tack så mycket för ditt fina bidrag!

Vi har svårigheter att hitta din email för att ge dig koden till 100 kr-presentkortet. Kan du maila oss ditt namn tillsammans med din emailadress till: [email protected].



Tack för hjälpen!



Bästa hälsning,



Nelly.com

    
    2010-05-19 @ 16:10:57               
         


    En chicmamma med sin Ajdin
    

Hej,hej.

Ser att du älskar att tävla så jag tänkte tipsa om tävlingar i min blogg. Jag har ett par st igång och du kan vinna ett personligt smycke med fingeravtryck + text till dig, en personlig canvastavla till hemmet, lyxgoodiebag till dig själv, presentkort till MyHeart till din kära och kalastillbehör till barnet, dig eller någon annan kär!



Kika in vettja!!

Ha en trevlig söndag :)

    
    2010-05-23 @ 18:00:53                    
URL: http://chicmommy.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..