Fotografering

.....2010-10-26 | 21:22:44
Idag begav vi oss till Oxelbergen för att möta upp Sara och Rebecka. Det var dax för lite höstfotografering. Var meningen att jag och Benjamin skulle ta bilder på oss 2 ihop. Men Benjamin somna på vägen dit och sov nästan under hela tiden vi fota. Så det blev mest bilder på mig och Sara .. Men några bilder fick Benjamin vara med på iaf. Tyckte det var skitkul. Och nu är det inte alls långt kvar tills jag ska fota mig i studio istället. Det ska bli skitkul. Har aldrig gjort det förut , så det ska bli riktigt spännande..


Här kommer iaf ett smakprov från dagen. Har bara fått 1 bild än så länge. Lovar att ladda upp fler sen .

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..