13 September 2010

.....2010-09-13 | 09:38:34
Jag tog mig äntligen i kragen och ringde till stället jag pratat om så länge. Fick tips av en kompis att dom skulle ha lediga jobb. Ringde och fick prata med en kille. Fråga om dom hade några lediga jobb , han sa att dom inte hade några just nu men att dom samlar folk till hösten. Så jag fick komma på Intervju iaf .. Så ska dit kl 10 på onsdag. Jag hoppas verkligen på det bästa nu. Men ska även nämna praktik och se om ja får gå ut på praktik och hoppas det leder till jobb snabbare. Är överlycklig nu .. Kan inte hålla mig . Bara väntar på att det ska bli onsdag nu hehe.
         


    lucas
    

Hejsan, vad händer? :P

    
    2010-09-13 @ 10:48:55                    
URL: http://modegrabben.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..