16 September 2010

.....2010-09-16 | 22:01:24
Gud vad jag är dålig på att uppdatera bloggen. Men men , har annat för mig haha.
Idag har jag  tillbringat hela eftermiddagen och kvällen hemma hos Emelie och lila Joline. Vi käka mat och barnen fick bada ihop..Gick även en sväng till affären oxå . Riktigt trevligt har vi haft iaf . Så kul att man har fått bra kontakt igen med Emelie . Vi har nästan träffats nu varje dag med barnen , och barnen leker så kul ihop.
På väg hem från Emelie träffa jag upp A och fick lite leverans jag beställt :)
Imorgon blir det troligtvis utgång till Harrys då BANDIT ROCK kommer dit. Ska bli skoj. 
Hoppas bara på att pengarna kommit in på kontot imorgon :)
Lägger upp en bild på hur Benjamin somna i soffan nu ikväll . Och även en bild på min sjukling här hemma.
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..