21 September 2010

.....2010-09-21 | 13:46:31
Sitter och väntar på att lilleman ska somna så jag kan torka golven här hemma. Har hållt på och städat hela morgonen här. Såg ut som världens krig innan haha. Och så kommer ju Wilmer hit i eftermiddag, vi ska vara barnvakt. Så det lär ju se ut som kriget ikväll igen sen.. Men Men det är väl inte hela världen. Bara städa om imorgon igen. Då har man nånting att göra iaf haha.
Ikväll ska jag tatuera mig . Har väntat så himla länge på nu att få tatuera mig och denna månad har vi äntligen råd. Dock kostar den ju inte så mycket med ändå. Skulle ha skrivit Benjamins namn och datum först. Men den ska jag göra nästa månad tänkte jag. Så nu blir det en annan jättefin tatuering som jag hitta i en av tatuerarens tidningar. Så ska ha den längst ner på benet och så går den ut på foten .. Kommer blir riktigt fint tror ja , men dock kommer det nog göra ont. Men det är värt den smärtan. Ska man vara fin får man lida pin som man säger haha. 

Lägger upp en bild senare ikväll när den är klar :)
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..