26 September 2010

.....2010-09-26 | 22:15:25
Då var denna helg över . Helgerna går så fort nu för tiden. Men denna helg har varit riktigt trevlig.
I fredags drog jag , Sandra och Koskos på makeup party hemma hos Hanna . Det var trevligt. Fick lära oss att sminka och vi fick sminka varann. man är ju så dålig på att sminka sig. Man sminkar sig  typ samma varje gång man sminkar sig. Dock tyckte jag att det inte syntes så mkt när jag väl var klar. Men Men
Efter partyt gick vi brudar hem till Koskos föräldrar och var där en stund innan hennes mamma skulle skjutsa hem oss.
Igår kom Susanne och Filip hit. Susanne bjöd på tacopaj. Så när dom hade kommit hit gick vi och handla lite till det som skulle vara till pajen.. Och den blev riktigt god. Gjorde väl lite väl mkt , så blev en hel form över. På kvällen sen fick barnen ta sig ett varmt och skönt bad . Och sedan fick Susanne för sig att hon ville pierca sig i läppen. Och jag fick då äran  till att göra det , och det blev rätt bra faktiskt. Skulle göra en på mig själv oxå tänkte jag , men misslyckades , gjorde rätt så ont . Men har sagt att jag ska gå till en piercare och göra denna piercing som jag vill ha. Och sen nu i veckan ska jag även färga håret . Så Susanne skulle komma hit och hjälpa mig hihi. Blev rätt sent igår , men det gjorde inget.
Och idag har vi varit en tripp på Maxi med mamma och hennes vännina från Vimmerby. Inhandla mig ett par beiga jenas som bara kosta 29 kr .. Tyckte ja var ett pang pris :) Hitta även en fin klänning som jag tänkte ha på inflyttningsfesten nästa helg. Och till det köpte jag ett par strumpbyxor .. Kommer bli riktigt fint. 
Efter vi varit på maxi färga ja Susannes hår och det blev riktigt läckert :) Och hon blev oxå nöjd.
Och till sist blev det middag , och det bjöds på Pizza :) Barnen fick äta tacopajen som blev kvar hihi.
Och nu har mina puddingar åkt hem. Vi har så trevligt när dom är här. Och barnen leker så bra ihop.
         


    anna
    

skriv blogg oftare emma =)

    
    2010-09-27 @ 08:10:00                    
URL: http://annzs.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..