7 September 2010

.....2010-09-07 | 10:28:56
Då är lilleman på dagis . Allt gick jättebra idag. Han blev inte ledsen som han brukar utan gick med fröken för att gå till fönstret och vinka till mig . Inte en min gjorde han. Så det var bra. Ska fråga om inte Jimmy kan hämta upp Benjamin på dagis idag. Han cyklar ju ändå förbi där.
Annars idag händer inte ett skit vad jag vet. Kanske skulle träffa Jenny och Emelie senare . Så barnen får leka lite.Blir nog även att försöka röja upp lite här hemma. Spelar ingen roll om man storstädar , för det ser likadand ut dagen efter iaf som det gjorde innan man städa haha.
!!!!   Kan inte sluta lyssna på Paows och Hugos låt alltså. Kan ju säga att Kissie kan ju slänga sig i väggen med sin låt , den är inte de minsta bra som denna .. Är man bloggnörd så är man haha
         


    Sannie
    

Läsa något som sticker ut i mängden? Den 3 Oktober åker jag som volontär till Zimbabwe i Afrika och tar hand om lejonungar <3

    
    2010-09-07 @ 16:35:39                    
URL: http://sannie.blogg.se/
         


    Carolina
    

Å Vad roligt att han tycker om sitt dagis:) jag håller med dig deras låt är mycke bättre än kissies.

    
    2010-09-09 @ 11:12:32                    
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..