♥ 110106

.....2011-01-06 | 21:20:00
Får väl börja med att säga att Benjamin blir hela 25 månader idag . Han är en riktig stor kille nu som kan mycket. Och det är nu den roliga tiden börjar komma. Han har börjat prata så himmla mycket och han förstår nu verkligen. Men han gör ju även sina hyss också som inte är alls lika roligt. Häromdagen stod jag och Jimmy och skulle laga mat. Var borta kanske bara några minuter från honom och när man kom tillbaka in i vardagsrummet så hade han fått tag i en krita och hade stått och målat på sin dörr till rummet. Som tur var så gick det ju att få bort. Han hade även målat lite på tv-bänken. Lilla gubben haha  . 


Idag har nästan hela dagen varit slappardag. Satt och vänta på att min mor och min kusin skulle höra av sig. 
Och när dom väl gjorde det så kom dom hit på en fika , och barnen fick leka av sig lite . 
Så Benjamin somna som en stock efter att dom hade åkt hem. Det var riktigt kul att träffa dom igen och lilla Thilde hade blivit så stooor hihi. Sist ja träffa henne var hon nog bara 6 månader eller nått tror jag . 

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..