♥ 110109 - Badhuset

.....2011-01-09 | 21:41:31
Idag har hela familjen tillbringat hela dagen på badhuset. Har ju fått gratis bad och träning en hel vecka nu så får passa på att utnyttja det. Min kära mor följde även med . Benjamin var jätteglad när vi väl kom in i badet . Han satt själv och lekte i barnpoolen. Vi tog oss även ett bubbelbad och åkte lite kana . Han tyckte det var superskoj. 
Kommer bli en till gång nu i veckan tänkte jag . Får passa på som sagt medans det är gratis . 

Nu ikväll kom Sara och Danne på besök en stund. Mycket trevligt. Vi var ju hela kvällen hemma hos dom igår och spela Kinect. Så idag har jag träningsvärk i hela kroppen nästan. Mest i låren. Vill nog skaffa mig ett sånt spel. Gratis träning , istället för att behöva springa o köra på gym. Hur bra som helst.
Nu ska jag försöka få lilleman att slockna. Sen blir det väl att sätta sig framför tvn en stund innan det är läggdax. 
Imorgon börjar även J  jobba igen efter att ha varit ledig sen innan jul . Så nu blir vi ensamma igen om dagarna. 

Får även se hur mkt jobb det blir i veckan. Ska även träffa Jimmi så han kan gå igenom tidsrapporten med oss så att den är rätt så vi kan skicka in den så vi hinner få lön denna månad . 

Ska även på informationsmöte på tisdag så jag hoppas faktiskt på bättre chanser där. För det kanske iaf är ett heltidsjobb.
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..