♥ Du är allt

.....2011-01-17 | 20:45:53
Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig Du är där när stormen yr Du är där när natten skrämmer Och du är där när dagen gryr Jag vill alltid ha dig nära När som åren läggs till år Och vad livet vill oss lära Är att framtiden är vår
Lalala… När som klockorna har stannat Och tiden tycks stå still Och man inte vågar säga Det man längst i hjärtat vill Då ska vi ta varandras händer Då ska vi minnas denna dag Och förstå vad som än händer Är det alltid du och jag
För du är allt jag nånsin önskat Du är allt jag nånsin drömt Du är den som får mig minnas Alla drömmar jag har glömt Och du är den som får mig hoppas Du är den som får mig le All min kärlek får du bära All min längtan vill jag ge
Ja, all min kärlek får du bära Hela livet vill jag ge
         


    Karin Lundin
    

Hej:) vad roligt! jag tar 500kr:)

    
    2011-01-31 @ 11:36:48                    
URL: http://kajjan.blogg.se/
         


    Judit
    

den är så fin! vi funderar på att ha den till dopet. finfint!

    
    2011-01-31 @ 17:58:32                    
URL: http://elektron.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..